Menovky

piatok 13. apríla 2012

Môj prvý... rúž

V prvom rade ahoj! :) som Sabina, volať ma môžte Sabi, tak nejak sa mi to narcisticky páči aj keď, keď niekomu poviem aby ma tak volal, tak ma tak naschvál nevolá... wrrr :D

Nikdy by mi nenapadlo, že môj prvý príspevok bude recenzia, nieto ešte na rúž :D Nikomu z  nás ale neušlo, že momentálne je okolo nich veľké halóo.. a tak som tomu ako inak podlahla aj ja :D Vybrala som si takú tú lacnejšiu variantu od Essence 44 Amoust fabolous a je naozaj fabolous... almoust...
odtieň má fakt pekný, akurát, že dlho nevydrží.. ale zase je na perách príjemný a pôsobí na mňa skoro ako labello predtým ako sa pokazilo (nezdá sa to len mne, že volakedy boli labellá také ako keby mastnejšie a mali krajšie odtiene a tak ?)

Sčítané a podškrtnuté kúpila by som si ho znova :) Kúpili ste si ho aj vy?
Ako tak čítam, recenzie nebudú moja silná parketa :D




3 komentáre:

  1. Vypadá moc hezky:)) Já rtěnky miluju, nejradši bych si koupila každý odstín od každé značky:D:)) Taky právě začínám:) A tobě přeju hodně štěstí s blogem:)

    OdpovedaťOdstrániť